Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алфа ромео 156 2.0 ТС

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с алфа ромео 156 2.0 ТС

    Здравейте,

    крайно разочарован съм точно и направих снимки и смятах да се похваля но ми се уби желанието.

    Ето и порблема преди 9 месеца закупих колата от гермния но беше с чупен вал. Благодарение на Fiore , на когота искам да изкажа моите благодарности ,се сдобих с друг който е 6+ и така колата беше закарана на майстор и беше сменен вала + всички ролки + ремъци + дисковете на спирачките. Колата е готова от 1 седмица и днес я регистрирах в КАТ. След което отидох да я пробвам на прав път. Направими впечетление че нямаше ускорение като за 155 к.с. двигател. Максималната скорост която вдигнах беше 190 км/ч. Дали указва влияние това че колата е с гуми 215/45/17' или дали е възможно да не са зацепени правилно валовете. Друго когато карах колата с 190 км/ч и като погледнах индикатора за водата беше около 112-115 градуса. След това много трудно с пускане на парното на макс. се охлади до 90 градуса и тогава се изключи перката.Дали е нормално това или съм прегрял двигателя ( червената лампа не беше светнала).


    Колеги кажете вашите 156 2.0 ТС как се държат на пътя - каква максимална скорост сте постигали.


    Благодаря предварително за вашите отговори.
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

  • #2
    Не искам да те тревожа, но явно дебитомерът ти е за смяна. Приготви 131 кинта и поръчай от "Киров". Колата трябва да върви много и, най-вече, убедително.
    Митьо Бомбата: Ех, какви времена бяха... животински времена

    Comment


    • #3
      Ами кво да ти кажа с 1.8 до 140/150 е като изтребител(даже и на газ) ги вдига за секунди,но аз несъм вдигал повече от 190км,какво ли несъм пробвал неще повече !
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #4
        @Crazy_Element
        Правилно ли са зацепени валовете?
        215/45/17' този размер не е ли малко по-висок от оригиналния? Не съм специалист по размери на гуми, но ако е по-висока гумата е нормално мах скорост на километража да е по-ниска в този случай...
        А за загряването - стандартно си провери термостата ...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
          @Crazy_Element
          Правилно ли са зацепени валовете?
          215/45/17' този размер не е ли малко по-висок от оригиналния? Не съм специалист по размери на гуми, но ако е по-висока гумата е нормално мах скорост на километража да е по-ниска в този случай...
          А за загряването - стандартно си провери термостата ...

          Относно гумите в немският талон ги дават като допустим размер.

          Относно зацепването на валовете и аз не знам затова и питам.
          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

          Comment


          • #6
            размера на гумите въобще не е проблем. загряването най вероятно се дължи не термостат и датчик. все си мисля че е добре колата да мине на една добре диагностика, преди да започнеш да сменяш. защо ни се запишеш час за диагностика при бобо или ванто и там да ти кажат какво и е. направо ми е жал че не е тръгнала така както искаш, понеже знам с какво желание тръгна да я правиш.
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Не съм почитател на високите скорости но тази кола без проблем трябва да достига поне 210 км/ч много е възможно да не може ако дебитомера е заминал и моята беше така като я взех умираше на 190 и повече нещеше по принцип може да се пробва с чистене на дебитомер но не е гаранция че ще се получи а и с тези цени на дебитомерите не си заслужава един нов той си е направо като консуматив и е хубаво да се смени при първоначалното обслужване. А за зацепването обикновенно ако не са използвани специалните пети занчи не е зацепена правилно, но дори и да са използвани не е гаран ция. неправилнозацепения двигател придърпва леко в ниските обороти работи леконестабилно на празен ход и разни други такива екстри но за да се разбере дали е било правилно или не трябва да се провери с пети иначе няма начин.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Не съм почитател на високите скорости но тази кола без проблем трябва да достига поне 210 км/ч ...........
                доста повече върви колега когато е читава. дори и сток да е)
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #9
                  190 е малко, тя мойта с скъсани колектори и запушен катализатор, съответно 100 грешки в еку заради ламбдите стига 190, на магистралата карнобат- Бургас без проблем се поддържа 200 като на момента като се увлека отива над 210. Една време като я взех е стигала 220 .. та 190 е доста малко според мен. Но да ти кажа, счупен вал ... все си мисля че малко неща си сменил. Виж наистина и дебитомера.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ToHu Покажи съобщение
                    190 е малко, тя мойта с скъсани колектори и запушен катализатор, съответно 100 грешки в еку заради ламбдите стига 190, на магистралата карнобат- Бургас без проблем се поддържа 200 като на момента като се увлека отива над 210. Една време като я взех е стигала 220 .. та 190 е доста малко според мен. Но да ти кажа, счупен вал ... все си мисля че малко неща си сменил. Виж наистина и дебитомера.
                    това ако са малко!!!! при условие че главата е читава що да сменя и това а другото е блок. аз лично съм виждал на моята на равен път(магистралата преди пловдив) стрелката малко след 235, и оборотомер малко над 7000 оборота. Разбира се развъртането до тези обороти е тегаво. това беше при перфектно настроен мотор(без чипосване) в момента колата ми върви около 220 .
                    това го говоря по показания на километража. тази скорост не е реалната както всички знаем.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #11
                      Аз с мойта с 4 човека в колата съм вдигал 200-205км/h но не можах повече щото един тир ми попречи и аз исках да видя до колко мога.
                      Другото което искам да споделя, е че съм забелязал че колата ми не залепя така и не се усеща тяга няква а км се вдигат и се вижда, докато като съм се качвал в други коли всякаш повече усещам тягата!
                      Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Не знам дали на това отдавате внимание, но четох че някакъв с сменена зъбчатка на петата скорост е вдигал не повече от 215 кмч - 156ца, двойка бензин......след това е "обковал" целия под на колата с ламарина или плоскости не разбрах точно, и го е направил идеално гладък и плосък.....с изненада установил че така се вдигат почти 10 кмч повече...по еднакъв път.....
                        След 150 кмч едно от най големите съпротивления който колата среща е въздуха.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          моята съм я тествал самичък и пове4е от 220км/ч при 6500 об/мин неиска!аз и на това съм доволен!
                          156 2.0 т.с. '00 черната стрела /вече само черна/
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            колега тва чудо трябва да върви доста по добре, аз моята съм я пробвал на 4скорост вдигнах 190км/ч и по баир нагоре, като казвам баир не имайте предвид нещо кой знае какво но си е нанагорнище около 1км, така и не настъпах на 5скорост да видя дали ще се напълни километража,мисля че шансовете са реални, НО ВСЕ ОЩЕ МИ СЕ ЖИВЕЕ
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              След 150 кмч едно от най големите съпротивления който колата среща е въздуха.....
                              не само след 150
                              за да не преписвам данните:
                              http://clubalfaromeo.com/forum/showp...56&postcount=1
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment

                              Working...
                              X